Kontakt

Serdecznie witamy w naszym sklepie

Cieszymy się, że Państwo trafili do Nas i mamy nadzieje, że szeroka gama produktów jakie posiadamy w pełni zadowoli Państwa potrzeby. Każdego dnia pracujemy nad tym by poszerzać Nasz asortyment, by przedmioty, których Państwo potrzebujecie były łatwo dostępne i byśmy mogli błyskawicznie dostarczać je do Państwa.

 

Dbamy o to by każdy znalazł coś dla siebie. Posiadamy genialnie produkty, które ułatwią pracę w kuchni, ogrodzie czy domu a także zabawki, akcesoria biurowe oraz samochodowe.

 

Wszystkie produkty są wysokiej jakości, a konkurencyjne ceny sprawiają, że jesteśmy idealnym miejscem do zrobienia udanych zakupów!

 

Paragony wysyłane są do Państwa drogą elektroniczną na maila podanego w allegro.

Adres:

ul. 1905 roku 21, 26-600 Radom

Godziny pracy Naszego biura:

Poniedziałek - Piątek / 08:00 - 16:00


Masz pytania, napisz do nas:




    Najczęściej zadawane pytania:

    Opóźnienie przesyłki może wynikać z kilku powodów. Jednym z nich może być fakt iż to my coś namieszaliśmy i paczka nie została wydana w terminie, jednakże My taką informację mamy od ręki i z reguły próbujemy ratować sytuację jak się da ale gdy już polegniemy i nie damy rady to wtedy od razu informujemy o tym fakcie naszych klientów, tak byście Państwo byli na bieżąco. Opóźnienia które pojawiają się u firm przewoźniczych również staramy się monitorować i sprawdzać dlaczego paczka nie została dostarczona w terminie.

    Jeżeli chodzi o anulowanie zamówienia to najlepiej gdy zrobią to Państwo telefonicznie, dzwoniąc do nas. Ze względu na to iż staramy się by Państwa zamówienie jak najszybciej zostało dostarczone do Waszych rąk, to bezpośredni kontakt telefoniczny będzie tym najszybszym i najpewniejszym jeśli chodzi o anulację zamówienia.

    Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, gdzie system przekaże je dalej nie ma już możliwości edycji tego zamówienia, jednakże jeśli Państwo skontaktują się z Nami postaramy się jakoś pomóc i rozwiązać problem.

    Po zakupie wysyłamy do Państwa maile w którym informujemy Was o tym co dzieje się z Waszym zamówieniem. Ostatecznie gdy odbiera je kurier wysyłamy do Państwa wiadomość z linkiem do śledzenia przesyłki.

    W sprawie zwrotów i reklamacji najlepiej kontaktować się z Nami drogą mailową lub telefoniczną. Zależy nam na Państwa zadowoleniu więc zawsze staramy się jak najszybciej rozwiązać problem z którym Państwo się mierzą.