1. Czy muszę się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie?

Nie ma takiej potrzeby, zamówienie w sklepie internetowym FalconGarden.pl można złożyć bez rejestracji. Jednakże dzięki rejestracji łatwiej sprawdzisz status zamówienia. W przypadku późniejszej reklamacji, wymiany lub zwrotu cały proces jest ułatwiony ze względu na zakładkę „Historia zamówień”, w której znajdują się wszystkie Twoje zamówienia. Dodatkowo posiadając konto w sklepie internetowym FalconGarden.pl oraz zapisując się do naszego newslettera jesteś na bieżąco z wszelkimi promocjami.

2. Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym FalconGarden.pl?

Każdy produkt zakupiony na stronie FalconGarden.pl podlega zwrotowi w ciągu 30 dni od momentu odebrania przesyłki. Wypełnij formularz zwrotu dostępny na stronie:

https://falcongarden.pl/regulamin/

 i na Twoim koncie, a następnie odeślij produkty wraz z powyższym formularzem na adres:

Zwrot FalconGarden
Falcon Słąwomir Maciąg.
Ul. 1905 roku 21
26-600 Radom

W przypadku odesłania produktu bezpośrednio do sklepu internetowego procedura zwrotu płatności trwa do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanym produktem. Kiedy Twoja paczka do nas dotrze otrzymasz informację mailową o rozpoczęciu procedury zwrotu.

3. Czy mogę wymienić zakupiony towar?

Produkty zakupione poprzez stronę internetową FalconGarden.pl podlegają zwrotowi w ciągu 30 dni od momentu odebrania przesyłki. Wymiana jest możliwa tym samym w celu jej przeprowadzenia prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem reklamacji pod numerem: +48 22 113 14 07

4. Jaki jest okres gwarancji na produkty?

Zgodnie prawem konsumenckim towary sprzedawane drogą elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie klientowi przysługuje prawo reklamacji produktu.

5. Jak mogę najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Najszybszą metodą znalezienia produktu jest korzystanie z wyszukiwarki sklepu internetowego falcongarden.pl oraz przeglądając wybrane, konkretne kategorie. Zachęcamy również do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 113 14 07 – nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na wszelkie Państwa pytania dotyczące poszukiwanych produktów.
 

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas wysyłki zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania na koncie kwoty zgodnej z wartością zamówienia. Wysyłka asortymentu następuje maksymalnie do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania Twojej wpłaty. Jeśli wybierzesz opcję „płatność przy odbiorze” zamówienie jest realizowane od razu po jego skompletowaniu.

7. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego falcongarden.pl

Nasi konsultanci są do dyspozycji telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem telefonu +48 22 113 14 07.

Niezależnie od pory dnia możesz się z nami skontaktować przez wiadomość mailową na adres: sklep@falcongarden.pl.

9, Czy i jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Aby otrzymać fakturę VAT należy przy składaniu zamówienia zaznacz opcję FIRMA oraz wypełnij wskazane pola tekstowe. Faktura VAT jest wystawiana w oparciu o podane przez Ciebie dane i zostanie wysłana drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres e-mail

10. Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

Masz cztery możliwości płatności:

  • Płatność tradycyjnym przelewem bankowym. Szczegółowe informacje dotyczące płatności zostaną wysłane na wskazany przez klienta w zamówieniu adres mailowy.
  • PayU  jest to szybka i bezpieczna płatność kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym. Akceptowane karty: VISA, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club.
  • Przelewy24, czyli szybkie przelewy internetowe.
  • Płatność przy odbiorze należy mieć przygotowaną odliczoną kwotę w gotówce. Z tego typu płatności można skorzystać wybierając opcję dostawy za pośrednictwem kuriera DPD lub InPost.
11. Jakie są opcje sposobu dostawy zamówienia oraz ile wynoszą koszty związane z jego wysyłką?

Do wyboru są następujące sposoby dostawy:

  • Odbiór paczki w wybranym paczkomacie InPost na terenie całej Polski 
  • Bezpośrednia dostawa pod wskazany adres przez kuriera z firmy inPost lub DPD 
  • Odbiór zamówienia w sklepie falcongarden w Radomiu
12. Czy można złożyć zamówienia telefonicznie?

Oczywiście, aby złożyć zamówienie telefoniczne należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 113 14 07. Proszę pamiętać, iż składając zamówienie drogą telefoniczną są jedynie dwa sposoby płatności: płatność przelewem tradycyjnym oraz płatność za pobraniem u kuriera DHL.

13. Zamówienie zostało wysłane niekompletne lub błędnie, co w takim przypadku?

W przypadku, jeśli w paczce, otrzymałeś brakuje zamówionego produktu bądź otrzymałeś inne produkty, niż zamawiałeś prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi pod numerem telefonu +48 22 113 14 07 bądź pod adresem e-mail sklep@falcongarden.pl.

Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację.

14. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami telefoniczne pod numerem: +48 22 113 14 07, mailowo pod adresem: sklep@falcongarden.pl 

Główna
Zaloguj się
Kontakt
Szukaj
0
    0
    Twój Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu