FAQs

Frequently Asked Questions

Jeżeli chodzi o anulowanie zamówienia to najlepiej gdy zrobią to Państwo telefonicznie, dzwoniąc do nas. Ze względu na to iż staramy się by Państwa zamówienie jak najszybciej zostało dostarczone do Waszych rąk, to bezpośredni kontakt telefoniczny będzie tym najszybszym i najpewniejszym jeśli chodzi o anulację zamówienia.

W sprawie zwrotów i reklamacji najlepiej kontaktować się z Nami drogą mailową lub telefoniczną. Zależy nam na Państwa zadowoleniu więc zawsze staramy się jak najszybciej rozwiązać problem z którym Państwo się mierzą.

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, gdzie system przekaże je dalej nie ma już możliwości edycji tego zamówienia, jednakże jeśli Państwo skontaktują się z Nami postaramy się jakoś pomóc i rozwiązać problem.

Po zakupie wysyłamy do Państwa maile w którym informujemy Was o tym co dzieje się z Waszym zamówieniem. Ostatecznie gdy odbiera je kurier wysyłamy do Państwa wiadomość z linkiem do śledzenia przesyłki.

Opóźnienie przesyłki może wynikać z kilku powodów. Jednym z nich może być fakt iż to my coś namieszaliśmy i paczka nie została wydana w terminie, jednakże My taką informację mamy od ręki i z reguły próbujemy ratować sytuację jak się da ale gdy już polegniemy i nie damy rady to wtedy od razu informujemy o tym fakcie naszych klientów, tak byście Państwo byli na bieżąco. Opóźnienia które pojawiają się u firm przewoźniczych również staramy się monitorować i sprawdzać dlaczego paczka nie została dostarczona w terminie.